11. oktoober 2009

head isu!

On ju ahvatlev!
Külmast lõhkenud ja mahlast pakatav kibuvitsamarjake on meeldiv palake siidisabale...
Minu pakutud palakesi külastab iga päevaga rohkem huvilisi ja enam ma ei teagi, kas mul on käsitöö- või toidublogi...
Süüa tuleb ju teha pea iga päev, käsitööd teen siiski vajaduse järgi...
Tähtis pole see, et oleks paksult palju, oluline on minu jaoks see, et oleks hästi tehtud.
Ükskõik, kas siis söök või sokk:))
Igatahes kummardus külalistele!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Oh-jah, ma tean küll, et hilisõhtul Su blogi lahti klõpsata.. see võib lõppeda totaalse süljenäärmete atakiga, aga ... justkui masohhist teen seda ikka .. Ja ma ei pea mitte pettuma ! Huvitavaid ideid saan alati ja Su fotodest esteetilise naudingu samuti ! Aitäh Sulle ja ilusat sügist !
Sant.

ja veel

Related Posts with Thumbnails