29. november 2009

Shokolaadi-õunakook


Üks mõnus õunakook veel sellesse sügisesse.
200 g võid
200 g tumedat shokolaadi
4 muna
2,5 dl suhkrut
2,5 dl jahu
1 tl kaneeli
1 tl küpsetuspulbrit
0.5 dl hakitud kreeka pähkleid
0,5 dl fariinsuhkrut
4-5 õuna
Sulata või ja tükelda sinna sisse shokolaad. Sega kugu aeg, kuni shokolaad on sulanud.
Vahusta munad suhkruga. Sega hulka küpsetuspulbriga segatud jahu ja kaneel.
Lisa shokolaadisegu. Vala tainas 26 cm-sesse lahtikäivasse vormi ja lao sinna peale tükeldatud õunad. Puista peale fariinsuhkur ja hakitud pähklid.
Küpseta 175 soojaga ahju allosas 55 minutit.
Väga mõnus ja maitsev kook hilissügisesse.
Retsepti võtsin raamatust 100 kooki 2

2 kommentaari:

Tsirkusemoor ütles ...

Appi kui palju häid asju sa kogu aeg teed!!!!! Ma pean vist tihedamini külas käima hakkama :P Nii puhtjuhuslikult :P
Võimas, ma ütlen.
Mul endal jätkuvalt ahju pole.

Anonüümne ütles ...

ehh, kuule tsirkusemoor, me peame siis ühel ajal asjataja poole sattuma, sa üheltpoolt, ma teiselt, ikka juhuslikult...
sulle kook, mulle leib
t

ja veel

Related Posts with Thumbnails